Pokažite se onakvima kakvi jeste, zabavite se i učinite druge ljubomornima uz novu aplikaciju koja polako osvaja korisnike.
Iza intrigantnog i provokativnog imena Jealousy krije se nova društvena mreža, stara svega nekoliko mjeseci, koja je već osvojila pažnju velikog broja korisnika i koja bilježi dnevni troznamenkasti rast. Zanimljiva i drugačija, ova će vas aplikacija doslovno natjerati da objavite najbolju fotografiju ili videozapis jer samo pozitivna potvrda ostalih korisnika omogućuje vam objaviti sljedeću, piše Zimo.dnevnik.hr.
Pozitivno natjecanje i tajni komentari, objavljivanje zanimljivih fotografija i videozapisa, vjerojatno je i najvažnija značajka ove društvene mreže koja je uzela ono najbolje iz online svijeta i komunikacije koju svakodnevno prakticiramo.
Iza ove nesvakidašnje aplikacije, stoji tim trojice inženjera računarstva, Ivo Leko (iOS developer), Ante Braović (Web developer) i Ivan Jukić (Android developer) s bogatim iskustvom u razvoju softvera za domaće i inozemno tržište.
Kao korisnici društvenih mreža, u slobodno vrijeme razgovarali smo o tome što nama i drugima smeta na postojećim društvenim mrežama, poput čestog objavljivanja istog i dosadnog sadržaja, “like za like” pravila i pretvaranja već postojećih i zanimljivih profila u nešto suviše službeno pa čak i komercijalno. I tako je prije 3 godine došla ideja o novoj društvenoj mreži Jealousy, a kako je vrijeme prolazilo sve više smo vjerovali u to da imamo nešto što može postati novi trend te smo ubrzo krenuli i u samu realizaciju, kaže Ivo Leko, jedan od developera aplikacije.
Vjera u to da nisu jedini koji razmišljaju na takav način pokreće ih da ustraju u stvaranju nečeg novog, izazovnog i zanimljivog. Još prije samog Jealousya, tvorci aplikacije bavili su se razvojem mobilnih i web aplikacija za privatne firme, vlastite projekte te kao freelanceri. U početku im je Jealousy bio dodatni posao, posebno u vremenu dok su razvijali ideju i osnovne koncepte, no u zadnje vrijeme im je postao glavni projekt. Ostavili su svoje poslove u hrvatskim IT firmama i odbili ponude iz inozemstva kako bi se 100% posvetili vlastitom projektu. Aplikacija je u početku bila dostupna samo testerima, a prije otprilike 2 mjeseca javno je dostupna za Android i iPhone.
Svjesni smo da je puno pokušaja u stvaranju novih društvenih mreža, ali većina su orijentirani na imitiranje već postojećih riješenja. Smatramo da je vrijeme za novu društvenu mrežu koja će donijeti potpuno osvježenje na svjetskoj razini, a mi smo uvjereni da je Jealousy upravo to i bili bi uistinu ponosni da hrvatska društvena mreža osvane kao jedna od najpopularnijih u svijetu, ispričao je Leko.
Drugačija društvena mreža
Jealousy vas potiče da slikom ili videozapisom podijelite svoj trenutak ili uspomenu i pohvalite se drugima. I bolje vam je da u tome uspijete jer ćete nakon loše objave morati čekati 5 dana (tzv. Jealousy time) prije nego vam Jealousy dopusti da ponovno nešto objavite, što ju čini prvom društvenom mrežom koja korisnika ograničava u objavljivanju.
Naime, Jealousy je mreža u kojoj nema opciju "Like", već korisnici svakoj fotografiji/videozapisu mogu dati "Jel" ili "Jel off". "Jel" je pozitivna akcija (slang od "I’m jealous"), dok je "Jel off" upravo obratno, negativan ("miss the point"). Kada dobijete "Jel", to skraćuje vrijeme čekanja na vašu novu objavu, dok "Jel off" to vrijeme produljuje.
Najzanimljivije od svega je da korisnici mogu davati "Jel" i "Jel off" s potpunom diskrecijom. Ako koristite druge društvene mreže, zasigurno dobro poznajete pravilo "Like za Like", no Jealousy mijenja to pravilo jer ako već "morate" odgovoriti akcijom, učinite to iskreno te im dajte "Jel" ili "Jel off" sa zadovoljstvom. To ukratko znači da ako vas vaši pratitelji (followeri) obaspu "Jel-ovima" umjesto "Jel off-ovima", možete postići i to da vam Jealousy dopusti novu objavu nakon svega nekoliko sati.
Ideja Jealousya nije kažnjavanje, već motiviranje na objavu zanimljivog sadržaja, kao i onog osobnijeg. Oni korisnici koji u tome najviše uspiju postaju Big Shots, što znači da popularnost korisnika na Jealousyju nije povezana s brojem pratitelja (followera), već isključivo sa kvalitetom i učestalošću objava.
Još jedna od novina koje Jealousy uvodi, a koja je personalizirana svakom korisniku, je “Hype Flow”. “Hype flow” kronološki prikazuje objave s najviše reakcija, komentara i tajnih komentara, ali istovremeno i uči od korisnika što ga zanima.
Zbog čitavog koncepta, Jealousy je trenutno mreža isključivo otvorenih profila, no već sada postoje mehanizmi blokiranja korisnika ukoliko se za tim ukaže potreba.
Financiranje projekta, strategija i ciljevi
Ponosni smo i na činjenicu da smo se nas trojica kao suvlasnici projekta financirali vlastitim sredstvima, vodeći se entuzijazmom i upornošću te stvorili gotov proizvod koji je u manje od dva mjeseca odmah prihvaćen i korišten te broji troznamenkasti rast novih korisnika svaki dan. Naša jedina strategija je zadovoljstvo naših korisnika što je ujedno i jamac uspjeha na globalnoj razini, kaže Ivo Leko. Ovaj je trojac orijentiran isključivo na rast, a konačan cilj im je kroz 5 godina postati jedna od vodećih svjetskih društvenih mreža.
Dolaskom većeg broja korisnika, rastu troškovi no i potencijal same društvene mreže. S većim brojem korisnika postoji mogućnost financiranja od InApp kupnje, oglašavanja, donacija ili pak investiranja u projekt, no odluku o tome u kojem smjeru ćemo ići nismo još donijeli. Jealousy je trenutno jako mlada društvena mreža, koja je skupila postojeće korisnike bez ikakvog ulaganja u marketing. Ovo je razdoblje kada od naših korisnika učimo o tome sto im se sviđa, a što ne te prilagođavamo aplikaciju i uvodimo nove mogućnosti na temelju mišljenja naših korisnika, ističe Leko.
Jealousy je društvena mreža namijenjena svima, bez obzira jeste li već korisnik Facebooka, Instagrama ili Snapchata.
Korisnici su oduševljeni konceptom i novim korisničkim iskustvom same aplikacije te se trude objavljivati što bolje fotografije i videozapise, među njima su već i neki od poznatih iz Hrvatske i regije poput Ane Gruice, Joška Jeličića, Anamarie Raić, Igora Štimca, Petra Metličića, Franka Andrijaševića, Ivane Korab, Meri Cetinić, Jelene Rozge, Alena Halilovića, Dalibora Anušića, Ivana Rakitića, Josipa Glasnovića, Nikole Manojlovića, Nikole Mora.
Ako vam sve ovo zvuči dovoljno zanimljivo, aplikaciju za Android ili iPhone možete preuzeti na stranici https://jealousyapp.com/.
Na području turističke destinacije "Slavonski Brod-Posavina", koja obuhvaća grad...
03.01.2025. u 12:00
Počela je nova godina i vrijeme je za nove poslovne izazove! Ako ste odlučili da...
02.01.2025. u 12:00
Brodsko-posavska županija raspisala je javni natječaj za prijam u službu u nekol...
31.12.2024. u 20:00
Hrvatska gospodarska komora - Županijska komora Slavonski Brod održala je konfer...
27.12.2024. u 14:00
U razdoblju od listopada 2023. do listopada 2024., Hrvatska je zabilježila znača...
23.12.2024. u 08:00
Planirano svečano otvorenje Hotela Park, koje je prvotno bilo najavljeno za Badn...
20.12.2024. u 12:00
Unatoč rastu cijena hrane, inflaciji i sve većim troškovima života, blagd...
17.12.2024. u 20:00
Pregledali smo aktualne oglase za posao na području Brodsko-posavske ž...
16.12.2024. u 14:00
Slavonski Brod uskoro postaje bogatiji za još jedno veliko ime u svijetu...
13.12.2024. u 10:00
Iako je Vladina mjera "Biram Hrvatsku" pokrenuta s ciljem masovnog pov...
11.12.2024. u 08:00
Ministarstvo obrane Republike Hrvatske (MORH) raspisalo je natječaj za prijem 30...
10.12.2024. u 12:00
Ograničene cijene osnovnih namirnica, koje su trebale olakšati život potr...
08.12.2024. u 17:00
Napusti cestu, idi stazama! Slogan je Nove Gradiške i nekoliko kilometara...
07.12.2024. u 16:00
U novogradiškoj perjanici ELDI, već poznatoj po svojoj blagdanskoj t...
06.12.2024. u 20:02
Zbog planiranih radova na provedbi projekta Digitalne transformacije Porezne upr...
05.12.2024. u 12:00
Ako ste u potrazi za novim poslovnim izazovima ili tražite priliku koja će vam o...
04.12.2024. u 12:00