Prema istraživanju udruge Pariter, više od trećine žena (36,4 posto) primorano je kupovati manje kvalitetne menstrualne potrepštine zbog njihove cijene i upravo je zato dm odlučio formirati nove cijene proizvoda vlastite marke. Naime, sve proizvode dm marki odlikuje izvrstan omjer cijene i kvalitete, a prema istraživanju Ipsosa, kupuje ih čak 99 posto građana.
”dm već dugi niz godina ulaže u unapređenje kvalitete života i zdravstvene skrbi koja je dostupna našim sugrađanima. I ove ćemo se godine usmjeriti na zdravlje žena, a u središtu naših aktivnosti bit će menstrualno zdravlje s glavnim ciljem poticanja promjene u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Nadamo se da će nam se pridružiti i drugi trgovci, proizvođači i dobavljači kako bismo zajedno pokazali ženama da prepoznajemo njihove potrebe i omogućili im da se usredotoče na njih, bez brige o cijenama“, Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
koja je dostupna našim sugrađanima. I ove ćemo se godine usmjeriti na zdravlje žena, a u središtu naših aktivnosti bit će menstrualno zdravlje s glavnim ciljem poticanja promjene u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Nadamo se da će nam se pridružiti i drugi trgovci, proizvođači i dobavljači kako bismo zajedno pokazali ženama da prepoznajemo njihove potrebe i omogućili im da se usredotoče na njih, bez brige o cijenama“, Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
Tijekom prošle godine dm je svoje aktivnosti usmjerio na zdravlje žena. U sklopu natječaja {ZAJEDNO} za bolje sutra dm je podržao realizaciju devet društveno odgovornih projekata usmjerenih na dobrobit i zdravlje žena te je serijom podcasta i prvom dm ženskom konferencijom osigurao dodatan prostor za raspravu i edukaciju o ženskom zdravlju. Nove cijene proizvoda dm marke Jessa prvi su korak u nizu ovogodišnjih aktivnosti kojima dm nastavlja svoj fokus na žensko zdravlje s ciljem ublažavanja menstrualnog siromaštva te skretanja pozornosti na temu menstrualnog zdravlja.
Proizvodi za žensku higijenu marke Jessa već su od veljače dostupni po novim, nižim cijenama i u Sloveniji, Sjevernoj Makedoniji, Srbiji te Bosni i Hercegovini.
U privredno zahuktalom Brodu na Savi u vremenu iza Prvog svjetskog rata, njegovo...
31.08.2025. u 20:00
Međunarodni dan pasa, koji se obilježava 26. kolovoza svake godine, idealna je p...
28.08.2025. u 10:00
Atletski klub Nova Gradiška imao je vrlo uspješan natjecateljski v...
27.08.2025. u 20:00
U četvrtak je u prostorijama mjesnog odbora u Brodskom Varošu održana je...
25.08.2025. u 15:00
Za normalno poslovanje kao i za svakodnevni život i poslovne potrebe, bogate bro...
24.08.2025. u 20:00
Zbog izvođenja radova na priključenju objekta na sustav odvodnje, u ponedjeljak,...
24.08.2025. u 16:00
Na području novogradiškog kraja otvoreni su natječaji za prijem pomoćnika...
23.08.2025. u 10:00
Upravni odjel za gospodarstvo i poljoprivredu Brodsko-posavske županije raspisao...
22.08.2025. u 15:00
Industrija ljepote našla se na prekretnici nakon što je Europska u...
22.08.2025. u 12:30
Grad Slavonski Brod otvorio je javni poziv za prijavu kandidata za radno mjesto...
22.08.2025. u 07:30
SLAVONSKI BROD – Nova akademska godina samo što nije počela, a stud...
21.08.2025. u 12:30
SLAVONSKI BROD – Treći adulticidni tretman komaraca na području Slavonskog...
21.08.2025. u 10:00
Istočna Hrvatska, uključujući i Brodsko-posavsku županiju, trenutačno uživa u po...
20.08.2025. u 17:30
Nova Gradiška ovih dana svjedoči jednoj od najljepših priča ljeta...
20.08.2025. u 10:00
Gotovo cijela sezona je prošla, a komaraca se riješili nismo. Dok...
19.08.2025. u 10:00
Prijave otvorene 11. 8. 2025. u 12:00 – bit.ly/panonstem Ako tražite savr...
18.08.2025. u 18:00