Prema istraživanju udruge Pariter, više od trećine žena (36,4 posto) primorano je kupovati manje kvalitetne menstrualne potrepštine zbog njihove cijene i upravo je zato dm odlučio formirati nove cijene proizvoda vlastite marke. Naime, sve proizvode dm marki odlikuje izvrstan omjer cijene i kvalitete, a prema istraživanju Ipsosa, kupuje ih čak 99 posto građana.
”dm već dugi niz godina ulaže u unapređenje kvalitete života i zdravstvene skrbi koja je dostupna našim sugrađanima. I ove ćemo se godine usmjeriti na zdravlje žena, a u središtu naših aktivnosti bit će menstrualno zdravlje s glavnim ciljem poticanja promjene u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Nadamo se da će nam se pridružiti i drugi trgovci, proizvođači i dobavljači kako bismo zajedno pokazali ženama da prepoznajemo njihove potrebe i omogućili im da se usredotoče na njih, bez brige o cijenama“, Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
koja je dostupna našim sugrađanima. I ove ćemo se godine usmjeriti na zdravlje žena, a u središtu naših aktivnosti bit će menstrualno zdravlje s glavnim ciljem poticanja promjene u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Nadamo se da će nam se pridružiti i drugi trgovci, proizvođači i dobavljači kako bismo zajedno pokazali ženama da prepoznajemo njihove potrebe i omogućili im da se usredotoče na njih, bez brige o cijenama“, Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
Tijekom prošle godine dm je svoje aktivnosti usmjerio na zdravlje žena. U sklopu natječaja {ZAJEDNO} za bolje sutra dm je podržao realizaciju devet društveno odgovornih projekata usmjerenih na dobrobit i zdravlje žena te je serijom podcasta i prvom dm ženskom konferencijom osigurao dodatan prostor za raspravu i edukaciju o ženskom zdravlju. Nove cijene proizvoda dm marke Jessa prvi su korak u nizu ovogodišnjih aktivnosti kojima dm nastavlja svoj fokus na žensko zdravlje s ciljem ublažavanja menstrualnog siromaštva te skretanja pozornosti na temu menstrualnog zdravlja.
Proizvodi za žensku higijenu marke Jessa već su od veljače dostupni po novim, nižim cijenama i u Sloveniji, Sjevernoj Makedoniji, Srbiji te Bosni i Hercegovini.
GORNJA VRBA – Ministarstvo zaštite okoliša i z...
21.10.2025. u 15:00
SLAVONSKI BROD – Danas, povodom 6. Nacionalnog dana sigurnos...
21.10.2025. u 10:00
SLAVONSKI BROD – Prije svega pola sata u Naselju kralja Tomislava započeli...
21.10.2025. u 07:30
Iz Ruščice stiže priča koja spaja ljubav, upornost, tradiciju i poduzetni...
20.10.2025. u 15:00
Brodsko-posavska županija ulazi u tjedan promjenjivog vremena koji će, prema sve...
20.10.2025. u 07:30
Prvo, evo lagane brodske šale koja se događa u ugodnoj ljetnoj baš...
19.10.2025. u 20:00
U dvorištu Hrvatskog doma u Cerniku, pod otvorenim šatorom, ovog j...
19.10.2025. u 12:00
Radovi na autocestama, koji u Hrvatskoj svake jeseni uzmu maha nakon turističke...
19.10.2025. u 08:00
Poznata hrvatska prehrambena tvrtka Ledo izdala je hitno upozorenje potro&scaron...
17.10.2025. u 17:30
SLAVONSKI BROD – Na redakcijsku adresu 035portala stigao je videozapis koj...
17.10.2025. u 15:45
Policijske službenice Policijske uprave brodsko-posavske (Ured načelnika i Posta...
17.10.2025. u 10:00
SLAVONSKI BROD – Iako su društvene mreže posljednjih dana prepune n...
17.10.2025. u 07:30
Nakon tri uspješna i odlično posjećena izdanja, slavonskobr...
16.10.2025. u 10:00
Policijski službenici Postaje prometne policije Slavonski Brod, su 14. listopada...
16.10.2025. u 07:30
U Novoj Gradiški održan je jubilarni, 25. Izbor za Najuzorniju hrvatsku s...
15.10.2025. u 20:00
SLAVONSKI BROD – Državni inspektorat 8. listopada 2025. objavio je ažurira...
15.10.2025. u 12:30