Za Turistički klaster Slavonska košarica prošla je 2016. godina bila zaista uspješna.
Za Turistički klaster Slavonska košarica prošla je 2016. godina bila zaista uspješna. Prvi smo put od osnutka ostvarili i značajna bespovratna sredstva za provedbu projekta u okviru kojega smo organizirali tri edukacijske radionice za članove klastera po jednu u Osijeku, Vinkovcima i u Slavonskom Brodu. Članovi su svoje proizvode izlagali na brojnim sajmovima po Hrvatskoj i u susjednoj Sloveniji i svi su iskazali zadovoljstvo nastupom te želju za nastavkom odlazaka na sajmove i ove godine. Od prodaja naših proizvoda ostvarili smo značajne prihode, a u mnogo nam je pomogla i suradnja s portalom eKupi, koju nastavljamo i u ovoj godini“, istaknuo je Dejan Vuksanović, predsjednik Skupštine „Slavonske košarice“, na 3. sjednici skupštine tog najvećeg turističkog klastera u kontinentalnoj Hrvatskoj koji trenutačno okuplja 128 članova iz svih pet slavonskih županija.
Već na početku godine, predstojećeg vikenda dio njih predstavit će se na sajmu u Berlinu, bit će to prva promocija klastera u Njemačkoj, a dogovorena je, kaže Vuksanović i suradnja s klasterom Vojvođanski dućan iz Novoga Sada, pa će se tijekom godine organizirati i promocije 'Slavonske košarice' i u Vojvodini.
Članovima klastera otvaraju se brojne mogućnosti za unaprjeđenje njihova poslovanja i razvoj proizvoda kroz niz natječaja ministarstava na koja će moći aplicirati svoje projekte i ostvariti poticajna sredstva. O nizu mjera koje će im olakšati poslovanje i pojačati konkurentnost malih i srednjih poduzetnika i obrtnika, govorio je na sjednici državni tajnik u ministarstvu rada, poduzetništva i obrtništva Mario Antonić. Vrlo je uzornom ocijenio organiziranost klastera Slavonska košarica te bitnim i sljedeći korak, a to je plasman proizvoda članova klastera na tržištu cijele Hrvatske i Europske unije.
U tom smislu važna je i promocija, a Ministarstvo turizma će klasteru pomoći preko sustava Hrvatske turističke zajednice i županijskih turističkih zajednica, istaknula je pak Zdenka Šuntak, načelnica sektora za upravljanje turističkim destinacijama u Ministarstvu turizma.
O marketing programu klastera i marketinškim aktivnostima u području promocije okupljenima je govorila dr. sc. Biljana Lončarić, direktorica Turističke zajednice grada Slavonskog Broda, a nakon radnoga dijela Skupštine, o tome kako do vlastite web stranice bez posebnih troškova članovima klastera govorio je Boris Predmerski iz tvrtke „In Medius“.
Ivica Vlašić
Još nas samo nekoliko tjedana dijeli od trenutka kada će Nova Gradi&scaro...
04.09.2025. u 07:30
Grad Nova Gradiška privodi kraju jedan od ključnih infrastrukturnih proje...
02.09.2025. u 20:00
ZAGREB – Vlada Republike Hrvatske na svojoj 113. sjednici održanoj 28. kol...
01.09.2025. u 10:00
Internet je prepun oglasa za berače grožđa. U Kutjevu, vinarija Krauthaker traži...
31.08.2025. u 16:00
Kupac uđe u trgovinu, pogleda cijenu omiljenog proizvoda i odluči navratiti kasn...
19.08.2025. u 15:00
Kraj ljeta i početak jeseni u Hrvatskoj tradicionalno donose povećanu potražnju...
16.08.2025. u 10:00
Brodsko-posavska županija raspisala je javni natječaj za zapošljavanje se...
01.08.2025. u 14:00
Nakon godina izazova, slavonskobrodska Đuro Đaković Grupa ulazi u novu fazu &nda...
01.08.2025. u 12:00
Tržište rada mijenja se iz tjedna u tjedan, a potraga za si...
31.07.2025. u 12:00
Hrvatski radnici u svibnju su primili rekordne iznose na svojim računima. Prema...
23.07.2025. u 16:00
SLAVONSKI BROD – Tvrtka Đuro Đaković Specijalna vozila,...
20.07.2025. u 17:00
U Velikoj vijećnici slavonskobrodske Županijske uprave održan...
27.06.2025. u 16:00
SLAVONSKI BROD – Dok se dio Hrvatske još uvijek suočava s posljedic...
25.06.2025. u 12:00
Pregledali smo stotine oglasa za posao objavljenih na području Brodsko-posavske...
23.06.2025. u 12:00
Nova Gradiška jučer je bila središte gospodarskih i vinskih zbivan...
15.06.2025. u 14:00
U vremenu kada se trgovci sve češće bore s rastućim troškovima, ko...
13.06.2025. u 16:00