Za Turistički klaster Slavonska košarica prošla je 2016. godina bila zaista uspješna.
Za Turistički klaster Slavonska košarica prošla je 2016. godina bila zaista uspješna. Prvi smo put od osnutka ostvarili i značajna bespovratna sredstva za provedbu projekta u okviru kojega smo organizirali tri edukacijske radionice za članove klastera po jednu u Osijeku, Vinkovcima i u Slavonskom Brodu. Članovi su svoje proizvode izlagali na brojnim sajmovima po Hrvatskoj i u susjednoj Sloveniji i svi su iskazali zadovoljstvo nastupom te želju za nastavkom odlazaka na sajmove i ove godine. Od prodaja naših proizvoda ostvarili smo značajne prihode, a u mnogo nam je pomogla i suradnja s portalom eKupi, koju nastavljamo i u ovoj godini“, istaknuo je Dejan Vuksanović, predsjednik Skupštine „Slavonske košarice“, na 3. sjednici skupštine tog najvećeg turističkog klastera u kontinentalnoj Hrvatskoj koji trenutačno okuplja 128 članova iz svih pet slavonskih županija.
Već na početku godine, predstojećeg vikenda dio njih predstavit će se na sajmu u Berlinu, bit će to prva promocija klastera u Njemačkoj, a dogovorena je, kaže Vuksanović i suradnja s klasterom Vojvođanski dućan iz Novoga Sada, pa će se tijekom godine organizirati i promocije 'Slavonske košarice' i u Vojvodini.
Članovima klastera otvaraju se brojne mogućnosti za unaprjeđenje njihova poslovanja i razvoj proizvoda kroz niz natječaja ministarstava na koja će moći aplicirati svoje projekte i ostvariti poticajna sredstva. O nizu mjera koje će im olakšati poslovanje i pojačati konkurentnost malih i srednjih poduzetnika i obrtnika, govorio je na sjednici državni tajnik u ministarstvu rada, poduzetništva i obrtništva Mario Antonić. Vrlo je uzornom ocijenio organiziranost klastera Slavonska košarica te bitnim i sljedeći korak, a to je plasman proizvoda članova klastera na tržištu cijele Hrvatske i Europske unije.
U tom smislu važna je i promocija, a Ministarstvo turizma će klasteru pomoći preko sustava Hrvatske turističke zajednice i županijskih turističkih zajednica, istaknula je pak Zdenka Šuntak, načelnica sektora za upravljanje turističkim destinacijama u Ministarstvu turizma.
O marketing programu klastera i marketinškim aktivnostima u području promocije okupljenima je govorila dr. sc. Biljana Lončarić, direktorica Turističke zajednice grada Slavonskog Broda, a nakon radnoga dijela Skupštine, o tome kako do vlastite web stranice bez posebnih troškova članovima klastera govorio je Boris Predmerski iz tvrtke „In Medius“.
Ivica Vlašić
NOVA GRADIŠKA – Turistička zajednica Grada Nova Gradiška zap...
17.04.2025. u 20:00
SLAVONSKI BROD – U srijedu, 16. travnja 2025. godine, u poslijepodnevnim s...
16.04.2025. u 18:21
Samo za vas pregledali smo aktualne oglase u potrazi za poslovima u Brodsko-posa...
14.04.2025. u 14:00
Dok je posljednjih godina Slavonija bila simbol masovnog iseljavanja, danas se n...
08.04.2025. u 12:00
ZAGREB / HRVATSKA – Ministarstvo obrane Republike Hrvatske raspisalo je ja...
05.04.2025. u 17:00
Gradonačelnik Vinko Grgić raspisao je 24. ožujka javni poziv z...
27.03.2025. u 08:00
Brodsko-posavska županija posljednjih godina ulaže u promociju aktivnog...
20.03.2025. u 12:00
Nekad moćni domaći tekstilni div, Varteks, suočen s financijskim problemima i st...
19.03.2025. u 12:00
U samo dva tjedna, dionice Đure Đakovića doživjele su nevjerojatan rast, učetver...
18.03.2025. u 18:00
Pregledali smo aktualne oglase za posao na području Brodsko-posavske i P...
17.03.2025. u 14:00
Nakon više od desetljeća sablasne praznine, središte Slavonskog Broda p...
06.03.2025. u 12:00
Hrvatska je godinama svjedok drastičnog pada domaće poljoprivredne proizvodnje,...
03.03.2025. u 14:00
Ako tražite posao ili samo pratite što se nudi na t...
03.03.2025. u 12:00
Bivši potpredsjednik Vlade i ministar financija Zdravko Marić prona&scaro...
02.03.2025. u 17:00
Prošli tjedan, od 18. do 23. veljače 2025. godine, München je ponovn...
25.02.2025. u 10:00
Nakon sastanka čelnika Hrvatske narodne banke i predstavnika potrošačke u...
22.02.2025. u 17:00