Naslovna / Parlamentarni izbori / Dječje ideje za bolji grad: Nova igrališta, zatvoreni bazen i karting staza

ŽUPANIJA

Dječje ideje za bolji grad: Nova igrališta, zatvoreni bazen i karting staza

Dječje ideje za bolji grad: Nova igrališta, zatvoreni bazen i karting staza
Portal035
  • 2024-10-09 16:00:00

U okviru programa obilježavanja Dječjeg tjedna, gradonačelnik Nove Gradiške Vinko Grgić jučer je organizirao tradicionalni prijem za članove Dječjeg foruma i Dječjeg gradskog vijeća. Na ovom događaju, djeca su imala priliku iznijeti svoje želje i prijedloge za poboljšanje kvalitete života u gradu. Prijemu je prisustvovao i Marko Ćosić, viši stručni suradnik za društvene djelatnosti, dok je Verica Lukačević, predsjednica Društva „Naša djeca“, istaknula kako su aktivnosti za djecu kontinuirane tijekom cijele godine, iako Dječji tjedan ima poseban značaj.



Djeca su gradonačelniku uputila niz prijedloga i zahtjeva, od novih dječjih igrališta, zatvorenih sportskih dvorana i bazena, do biciklističkih staza i karting staze. Naglasili su važnost obitelji, tražili više vremena s roditeljima, te željeli više sloge i poštovanja u društvu. Njihove ideje uključivale su i izgradnju zatvorenog klizališta, staze za rolanje, azil za životinje, te prostor za mlade i sigurnu igru. Djeca su također zahvalila gradu na ostvarenom projektu ormarića u školi OŠ „Ljudevit Gaj“.



Gradonačelnik Grgić pozdravio je prijedloge djece i objasnio da će se mnogi od njih razmotriti te provesti, dok su neki, poput biciklističke staze i otvaranja McDonaldsa, izvan nadležnosti grada. Grgić je najavio nekoliko velikih projekata, uključujući novu pozornicu u centru grada i zatvoreni bazen u sklopu uređenja središta grada, investicije ukupne vrijednosti od 10 milijuna eura. Djeca su s entuzijazmom prihvatila gradonačelnikove odgovore i nagradila ga pljeskom.



Dječji tjedan, koji se odvija pod motom „Ljubav djeci prije svega“, još je jednom pokazao koliko je važno uključivanje djece u donošenje odluka koje se tiču njihova života i odrastanja u zajednici.