Četvrto izdanje dvodnevnog festivala hedonizma pod nazivom Kraljevski HeadOnEast definitivno je ovogodišnji pobjednik među manifestacijama na istoku Hrvatske. Više od dvadeset tisuća posjetitelja u petak i subotu posjetilo je Osijek i Osječko-baranjsku županiju kako bi uživali u vrhunskoj glazbi, igri svjetla, poeziji, izložbama, radionicama i pričaonicama te neizostavnoj ponudi ića i pića.
Kraljica Pija je tijekom dva dana ugostila najbolje kuhare, a posjetiteljima prezentirala jela pripremljena od domaćih proizvoda potvrdivši da su „Najbolje ribe na istoku“ i pojasnivši „Kuda idu crne svinje“. Dvorište umjetnosti i Kazalište na Aveniji isprepleli su vrhunsku glazbenu, kazališnu, filmsku i izložbenu interpretaciju začinjenu večernjim šetnjama pod fenjerima. HNK je briljirao izvedbama Klasike u parku, a Gradska i sveučilišna knjižnica je svojim sadržajima privukla sve generacije, od jutarnjih radionica i pričaonica za najmlađe, do večernjih promocija knjiga i filmskih projekcija. Subotnji tradicionalni Sajam antikviteta ispunio je Park kralja Držislava, a Kuće svjetla duž jedne od najljepših secesijskih ulica u Europi, Europske avenije, svjetlosnim su skulpturama očarale posjetitelje. Kraljev park već je od jutra bio otvoren za najmlađe posjetitelje gdje su kroz kraljevske igre izrađivali krune, mačeve i štitove, a kako se bližila večer svoja su vrata otvarali Beercuz, Labos i Street food nudeći craft piva, domaće ginove, viskije i rakije te vrhunske delicije uz glazbu Meritasa, Massima, Daleke Obale i Z++-a. KraljeVina je zavladala Perivojem kralja Tomislava, nudeći najbolja vina četiri vinogorja Osječko-baranjske županije, vrhunski performans Gozba Ljiljane Mihaljević te dobro poznatu In da Sofu. Za dobru atmosferu su se pobrinuli Fluentes, Gelato sisters, Surogat, Hrvatska funk delegacija i Ida Prester&Lollobrigida pa je KraljeVina tijekom dva dana zabilježila nevjerojatan broj dobro raspoloženih posjetitelja, koji, kako kažu, već broje dane do idućeg HeadOnEasta.
- Ove smo godine podigli našu manifestaciju na novu razinu što su posjetitelji prepoznali i nagradili svojim dolaskom. Svjesni da smo za dogodine postavili visoku ljestvicu, vrlo brzo krećemo u pripremu idućeg HeadOnEasta – rekla je direktorica Turističke zajednice Osječko-baranjske županije Ivana Jurić.
HeadOnEast je manifestacija Osječko-baranjske županije i Turističke zajednice Osječko-baranjske županije koja je svjetlo dana ugledala na Danima turizma 2019. godine koji su se prvi put održali na kontinentu, točnije na području slavonskih županija.
- Željeli smo iskoristiti priliku kada su sve oči bile usmjerene na istok Hrvatske da u sklopu Dana hrvatskog turizma napravimo manifestaciju koja će s vremenom prerasti u tradiciju i postati prepoznatljiva i izvan Osječko-baranjske županije. Turizam na istoku Hrvatske raste, kapaciteti su nam popunjeni tijekom cijele godine, a sve boljoj vidljivosti naše županije kao turističke destinacije zasigurno doprinosi i ova županijska manifestacija – rekao je župan Osječko-baranjske županije Ivan Anušić.
HeadOnEast je ujedno i brand platforma kojom se brendira Osječko-baranjska županija kao destinacija hedonizma, a izašla je iz radionice Turističke zajednice uz financijsku i logističku potporu Osječko-baranjske županije te je za samo četiri godine postala vodeća turistička manifestacija prema broju posjetitelja. Ove godine uz Županiju i TZ OBŽ stali su i brojni partneri, Grad Osijek s Kulturnim centrom, TZ Grada Osijeka, Hrvatska turistička zajednica, HNK Osijek, Tržnica, Muzej likovnih umjetnosti, GISKO, RCK UTŠO, HAPIH, udruge Đola, Breza, Dokkica i Reart te agencija Adverta, Ledo i Croatia Osiguranje.
SLJEDEĆA VIJEST