Zbog velikog interesa navijača za četvrtfinalnu utakmicu Svjetskog nogometnog prvenstva Hrvatske i Brazila putničke agencije uvode čarter-letove prema Dohi, te se očekuje da će navijača biti znatno više nego na šesnaestini finala, s Japanom.
"Neke naše članice uvode dodatne čartere iz Zagreba kako bi zadovoljile potražnju, pa iako je to manje nego što je bila potražnja kada su takva natjecanja u Europi, agencije ipak primjećuju porast potražnje kako Vatreni napreduju. Osim za Katarom raste potražnja i za Dubaijem, odakle se kombiniraju letovi prema Dohi", kaže za Hinu predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA-e) Tomislav Fain.
Uglavnom su do sada hrvatski navijači na SP u Katar putovali preko Dubaija, gdje bi se i smjestili i avionima išli na utakmice u Katar, bilo je i letova niskotarifinih kompanija i snalazili su se svakako, kaže Fain. Za čartere kojima će letjeti na četvrtfinalnu utakmicu i natrag (let, transferi do i od stadiona te pratnja na putu, bez noćenja) navijači, kako kaže Fain, moraju izdvojiti od 11 do 15 tisuća kuna, a potražnja je nakon pobjede Hrvatske nad Japanom pojačana.
Napominje da se do sada za povratni let iz Zagreba do Dohe moralo izdvojiti šest-sedam tisuća kuna, a da se, primjerice, dvokrevetna soba u Dohi mogla naći i za oko 300 eura po osobi na dan. Kaže da je teško reći koliko će hrvatskih navijača biti u petak na utakmici, jer će ih dio, kao i do sada, putovati i u individualnoj organizaciji, ali je sigurno da će agencije imati više prometa nego za prethodne utakmice.
Potražnja raste i za Dubaijem, koji je uvijek tražen, posebice za Novu godinu, jer tamo se može naći i povoljniji smještaj, te, iako je, kao i Katar, većini domaćih putnika skupa destinacija, Fain kaže da za tim gradom potražnja stalno raste. Osim za putovanja zbog nogometa agencije ove godine imaju i porast zanimanja i prodaje za adventska duža i kraća putovanja te dočeke Nove godine u europskim destinacijama, a Fain kaže da to organiziraju sve agencije u Hrvatskoj i da je “potražnja neusporedivo veća nego u isto vrijeme prošle godine, odnosno na tragu one iz 2019.”.
S druge strane, nešto manju prodaju domaćim putnicima agencije imaju za domaće destinacije za blagdane, što, kaže, nije novo, jer domaći putuju za blagdane i po Hrvatskoj, ali više u vlastitoj organizaciji. Vjeruje da će za dočeke u Hrvatskoj po hotelima i drugim mjestima biti puno domaćih ljudi, koji su također željni putovanja i zabave. Vezano uz advent u Hrvatskoj, ističe i da preko agencija domaći putnici najviše traže Zagreb, kojem je advent donio znatnu popunjenost smještajnih kapaciteta.
Glas Slavonije
PRETHODNA VIJEST
SLJEDEĆA VIJEST