Naslovna / Parlamentarni izbori / Robert Knjaz: Publici uvijek treba ponuditi nešto novo

UDRUGE

Robert Knjaz: Publici uvijek treba ponuditi nešto novo

Sve što ih je ikada zanimalo o Robertu Knjazu, njegovom životu i poslu kojim se bavi, Brođani su mogli saznati u Centru mladih.

Robert Knjaz: Publici uvijek treba ponuditi nešto novo
Ivica Jankovic
  • 2019-02-01 07:34:00

 Robert Knjaz iza sebe ima niz autorskih projekata, pa gotovo da i nema osobe u Hrvatskoj koja nije barem čula za neke od njih. Zaleđe, Mjenjačnicu ili Svlačionicu publika je prepoznala i odlično prihvatila, upravo zbog originalnosti i inovativnosti. No iza svakog od ovih projekata, navodi Knjaz, stoje sati, dani i mjeseci neumornog rada koji uvijek počinje od dobre ideje. U osmišljanju svakog novog projekta, ističe Knjaz, veliku ulogu trebala bi imati inovativnost i želja da se publici ponudi nešto novo.


Naime, riječ je o nastavku aktivnosti na projektu CulturLab tijekom koje je Robert Knjaz pričao o svojim počecima, emisijama i avanturama koje je doživio tijekom snimanja.


Govoreći o svojim novinarsko-voditeljsko-režiserskim počecima, Knjaz je, ispričao nekoliko anegdota koje su obilježile njegove prve profesionalne korake. Iskoristio je priliku poručiti svima koji odluče krenuti u te vode kako profesionalnu ljestvicu moraju držati visoko postavljenu.



- Veliki broj ljudi došao je Centar mladih kako bi poslušao Knjaza koji je podijelio iskustva od početka studiranja do snimanja skupih serijala koje svi rado gledamo na televizijskim ekranima. Čovjek koji je završio Ekonomski fakultet, ekonomijom se nije nikada bavio. Kreativnost i ideje odvele su ga u svijet režije. Poruka je mladima da slijede svoje ideje i pokušaju ih realizirati. Mladi danas imaju jako puno ideja, ja kada sam bio mlad i sam imao puno ideja ali malo sam ih realizirao. Bitno je da imaju snove, ideje i uspjeh neće izostati ali bitno je ideju realizirati.- kazao je Robert Knjaz na sinoć održanom predavanju naglašavaju Svima nam fali optimizma. Serijal Najveće svjetske fešte i nastale su iz tog razloga. U osam emisija prikazali smo najčudnije fešte u svijetu i htjeli prikazati i malim mjestima kako mogu biti autentični i zanimljivi cijelom svijetu.- kazao je Knjaz.


Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.


Sadržaj teksta isključiva je odgovornost Udruge marketinskih aktivnosti Lima.