Hojsak i Novosel novi su hrvatski kulturološki brend – pisao je novinar Hrvoje Horvat 2017. godine u svojoj recenziji albuma Strings Only na kojem je duo Hojsak & Novosel (tada još aktivan pod pseudonimom Bow vs. Plectrum) u suradnji sa Zagrebačkom filharmonijom snimio album koji ih je lansirao u sam vrh instrumentalne glazbene scene.
Sve te silne epitete dečki su opravdali i kroz suradnju sa Gibonnijem na svom albumu Perle za kojeg su nagrađeni Porinom, a da ne namjeravaju stati pokazali su još jednom izbacivši novi video obradivši pritom himnu Europske unije – Beethovenovu Odu radosti. U jeku povijesnog i prvog predsjedanja Repubilke Hrvatske Vijećem EU ovaj video predstavlja nešto što Europa još možda ne zna o nama.
"Odu radosti imamo u repertoaru već neko vrijeme jer smo često pozvani uveličati razne diplomatske događaje na kojima smo ju često izvodili. Ideja o spotu došla je sasvim spontano kroz razgovor baš na jednom od tih evenata. Mislim da smo pogodili timing, a u videu smo pokazali kultnu palaču Dverce, fenomenalne slike naivaca Ivana i Josipa Generalića te najstariju sačuvanu tamburu – tamburu Paje Kolarića. Smatram da je Hrvatska ne samo zemlja prirodnih ljepota, nego i zemlja duge povijesti i kulture i to je poruka ovog videa", kaže Filip Novosel.
Spot je režirao i snimio Josip Grizbaher, direktor fotogarije je Tomislav Šilovinac.
"S dečkima iz Cinematic studia zaista imamo dugu suradnju i znali smo da će napraviti sjajan posao kao i uvijek. Sve je išlo vrlo glatko, a za to su zaslužni i ljudi koji su nam ustupili ove predivne lokacije. Moram napomenuti kako palaču Dverce još nitko nije prikazao u jednom ovakvom spotu i to je stvarno presedan te se ovim putem zahvaljujemo Gradu Zagrebu koji je prepoznao našu kvalitetu. Također hvala i obitelji Generalić i muzeju Slavonije koji su prepoznali našu priču te tvrtki GDi na podršci", opisuje snimanje spota Tihomir Hojsak.
PRETHODNA VIJEST
SLJEDEĆA VIJEST