Stanovnici Školske ulice u Vranovcima već tri tjedna čekaju na reakciju nadležnih nakon što je došlo do puknuća cjevovoda, a što je vidljivo iz sljedećeg VIDEA kojeg su poslali na redakcijski mail u nadi da ćemo pomoći ubrzati rješenje njihovog problema. Unatoč brojnim prijavama i apelima građana, slavonskobrodski Vodovod, odgovorno poduzeće za održavanje vodovodne infrastrukture, još uvijek nije poduzeo nikakve konkretne mjere za sanaciju problema.
Ovaj incident dodatno baca sjenu na Vodovod, koji je već bio u centru pažnje ovog ljeta zbog sličnih problema s opskrbom vode. Podsjećamo, tijekom ljeta su građani Slavonskog Broda već iskusili neugodnosti zbog učestalih kvarova na vodovodnoj mreži, a sve to dovelo je do opravdanog nezadovoljstva i frustracije.
Tri tjedna neaktivnosti oko puknuća cjevovoda u Školskoj ulici otvara mnoga pitanja. Prije svega, kako je moguće da nadležno poduzeće, unatoč višestrukim prijavama, nije reagiralo na problem koji direktno ugrožava kvalitetu života građana? Također, treba se zapitati kakvi su planovi održavanja vodovodne mreže u gradu i zašto se problemi ne rješavaju proaktivno, već se čekaju hitni slučajevi.
Ovakva situacija zahtijeva hitnu reakciju nadležnih tijela, ali i odgovor od strane slavonskobrodskog Vodovoda. Građani zaslužuju pravovremene i odgovorne usluge, a ovakvi propusti ukazuju na ozbiljne sistemske probleme koji se moraju rješavati. Vodovod bi trebao preispitati svoje postupke i organizaciju kako bi osigurao da se ovakve situacije više ne ponavljaju. Također, nadležmi moraju odgovorno pristupiti svojim obavezama prema građanima te hitno sanirati puknuće u Školskoj ulici, ali i osigurati da se ovakvi propusti više ne događaju. Građani Slavonskog Broda očekuju i zaslužuju bolju uslugu, a Vodovod bi trebao raditi na vraćanju povjerenja koje je ozbiljno narušeno.
PRETHODNA VIJEST
SLJEDEĆA VIJEST