Posljednja dva tjedna korisnici sa područja grada Slavonskog Broda u više su navrata prijavljivali promjene u kvaliteti isporučene vode u vidu zamućenja, o čemu su se jučer (konačno!!!) oglasili iz Vodovoda na svojim službenim stranicama:
- Obaviještavamo korisnike vodnih usluga da zbog povećane potrošnje vode dolazi do pada tlaka u cjevovodu što uzrokuje zamućenje vode. Molimo korisnike da zamućenje vode prijave na besplatni telefon 0800 333 444. U tijeku je ispiranje cjevovoda.
Izjavu o problemu direktor Vodovoda, Stjepan Aščić, dao je kolegama sa PlusPortala, a u kojoj poziva građane na odgovornost prilikom korištenja ovog resursa.
- Posljednjih nekoliko dana svjedočimo izuzetno velikoj potrošnji vode uzrokovanoj toplinskim valom odnosno ekstremnim temperaturama. Zbog toga je broj bazena koji pune naši korisnici iznimno velik. Navedeno, pak, dovodi do poremećaja u vodoopskrbnom sustavu u vidu hidrauličkih udara koji mogu izazvati zamućenja vode.
Prema pisanju istog izvora, rješenje je u tome da, citiramo, svi građani jednako razmišljaju o načinu korištenja vode u ljetnim mjesecima. Primjerice, pri punjenju bazena, treba voditi računa da se isto obavlja polako, a ne uz puni mlaz vode tijekom čitavog punjenja.
Kako bi se trebali ponašati građani koji bi samo htjeli popiti čašu vode ili eventualno skuhati nešto zasad nije poznato (sic!).
Toplinski udar ili ne, video koji nam je stigao sa Budainke svjedoči o tome kako nema tog bazena kojeg bi punili ovakvom vodom, a naš čitatelj se s punim pravom zpitao- je li ista ispravna makar i za zalijevanje cvijeća? Stručni nismo, ali preporučamo da za osobnu konzumaciju ipak još jednom posegnete u novčanik i kupite vodu u obližnjem dućanu jer, po svemu sudeći, ovakvo će stanje potrajati još neko vrijeme. Ono u što nimalo ne sumnjamo je da će računi ipak stići, i to bez umanjenog iznosa zbog ovako loše usluge.
PRETHODNA VIJEST
SLJEDEĆA VIJEST