Naslovna / Parlamentarni izbori / Dokazali su da matematika može biti zabavna

ŠKOLA

Dokazali su da matematika može biti zabavna

Dokazali su da matematika može biti zabavna
Portal035
  • 2024-06-24 20:00:00

Da matematika ne mora uvijek biti teška i naporna uvjerili su se potencijalno daroviti učenici 4.a i 4.b razreda iz Osnovne škole „Đuro Pilar“ koji su u razdoblju od siječnja do lipnja 2024. godine sudjelovali u projektu „Kreativna matematika“. Učenici su na zanimljiv i drugačiji način pristupali rješavanju matematičkih problema i usmjeravali se razmišljanju na matematički način. Aktivno su sudjelovali u izradi i igranju različitih matematičkih igara.



Značaj projekta očituje se u tome što je financiran od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih u iznosu od 1427,00eur. Zahvaljujući financijskoj potpori ministarstva, kao i prepoznavanju važnosti poticanja i jačanja matematičke pismenosti, omogućena je nabava potrebne opreme za rad s darovitim učenicima koja će se koristiti i za buduće aktivnosti vezane uz identificiranje i poticanje darovitosti.



Projekt je poseban po tome što se tijekom održanih radionica i aktivnosti ciljano radilo na razvijanju učeničkog promišljanja, planiranja i rješavanja matematičkih problema. Projekt je sadržavao niz radionica koje su provodile članice tima za darovite učenike učiteljica razredne nastave Darija Grgić, učiteljica matematike Sanja Kosanović i učiteljica informatike Matea Maljik pod vodstvom psihologije Eme Filajdić. Izrađena je digitalna zbirka igara i različite matematičke igre koje ostaju na trajno korištenje učenicima škole.



Na završnom predstavljaju projekta prezentirane su odrađene aktivnosti i materijali sakupljeni u digitalnoj zbirci kao i sve dosada izrađene matematičke igre. Učenici su također mogli isprobati nabavljene materijale, opremu i didaktičke igre. Zatvaranje projekta zaokruženo je igranjem zabavne matematičke igre izrađene od strane učenika 8.razreda uključenih u dodatni rad s učiteljicom matematike.



Uspješno odrađeni projekt predstavlja poticaj za daljnji rad s potencijalno darovitim učenicima i nastojanje da se ostvare svi potencijali koje ovi učenici posjeduju.