KEA je najavila značajno ulaganje u sniženje cijena svojih najomiljenijih proizvoda, s dugoročnim ciljem dosezanja razina prilagođenih inflaciji prije pandemije. Nakon uspješnih koraka u poslovnoj godini 2023., IKEA Jugoistočna Europa nastavlja svoju misiju pristupačnosti, najavljujući ulaganje od 47 milijuna eura u snižavanje cijena tijekom 2024. godine.
Ovo značajno ulaganje obuhvatit će sve dijelove asortimana, te će rezultirati s više od 46% svih proizvoda s dugoročno sniženim cijenama. Tvrtka će se posebno fokusirati na smanjenje cijena najtraženijih proizvoda na svakom operativnom tržištu regije, što uključuje Rumunjsku, Hrvatsku, Srbiju i Sloveniju. Planirana sniženja cijena obuhvatit će i mnoge popularne obitelji proizvoda poput BESTÅ, KALLAX, MALM, FRIHETEN, PAX i POÄNG, s naglaskom na rješenjima za odlaganje.
U Hrvatskoj, IKEA će smanjiti cijene 4440 proizvoda za prosječno 12%, dok će neki već pristupačni proizvodi doživjeti dugoročna sniženja cijena do 30%. Najomiljenije obitelji proizvoda, poput BESTÅ i PAX, imat će snižene cijene za 15%.
Glavna direktorica i direktorica za održivost u IKEA Jugoistočna Europa, Ekaterina Egorova, istaknula je: "Nakon što smo primijetili neka pozitivna gospodarska kretanja, odlučili smo nastaviti ulagati u našu pristupačnost. Želimo prenijeti uštede na kupce i nastaviti ulagati u cijene kako bismo ih održavali što nižima."
Osim ulaganja u sniženje cijena, IKEA je prošle godine više puta povećala plaće svojim zaposlenicima, što je rezultiralo prosječnim povećanjem prihoda hrvatskih djelatnika za 21,15% u poslovnoj godini 2023. Trend povećanja plaća nastavio se i u novoj financijskoj godini, s prosječnim povećanjem od 16% u siječnju. Uz to, tvrtka je uložila 6,3 milijuna eura u isplatu bonusa te dodatnih 1,1 milijuna eura bruto za doprinose privatnim mirovinskim fondovima.
PRETHODNA VIJEST