U ugodnom ambijentu pizzerie “My place” jučer je održan prvi dio edukacije iz područja društvenih mreža i modernog komuniciranja. Nastavak je to NGO-edukacija koje se redovito događaju u domeni projekta „Razvojem OCD-a do razvoja lokalne zajednice“.a gdje je u ovom nastavku svoje vještine prenosila Mateja Šimunović (Panonia Consalting), stručna suradnica, trenutno polaznik Veleučilišta Baltazar iz Zaprešića u području projektnog managementa. Zainteresiranim zmijoljupcima, planinarima i planinaricama, te ostalom svekoliko zainteresiranom pučanstvu objasnila je abecedu prisutnosti na međumrežju.
Zmijolovci su proaktivna udruga (OCD) za zaštitu ljudi od životinja i zaštitu životinja od ljudi s naglaskom na posebno zaštićene životinjske vrste, gmazove – zmije, dabrove i druge živuljke koji povremeno smetaju komoditet naše vrste. Osim što bezbolno za sve vrste rješavaju situacije po kućama i javnim prostorima (hvatanjem i deportacijom zmija) dio aktivnosti ovi zmijoljupci posvećuju aktivnom komuniciranju i edukaciji najopasnije vrste – čovjeka! Planinari i planinarice, redovito u 40+ do 60- dobi pohoditelji su prirode u potrazi za novom mladosti, a pojedine općine zbog depopulacije i starenja stanovništva imaju problem. Ostali su bez domaćih životinja poput kokoši i mačaka koje su zmije držale pod kontrolom pa je do jučer nezamisliva situacija postala stvarna potreba.
Suživot s gmazovima !?
Baltazarci navode: >Za uspješnu pripremu projekata te njihovo izvođenje svakako je potrebna projektna organizacija koja djeluje u svim fazama, od strategijske pripreme projekta do njegova kraja, i tako ovladava projektnim procesom. Vođenje projekata, koje može biti u odnosu na organizaciju poduzeća i vrstu projekta organizirano na različite načine, zahtijeva organizacijska rješenja za uspješni projektni menadžment i osposobljene projektne menadžere.<
Bilo je zanimljivo gledati kako grobonauti, babyboomeri te pripadnici X i Y generacije (uz jednog Z-ovca bez Alpha generacije za stolom) savladavaju AIDA, ACCA i PAS formule za formiranje sadržaja na međumrežju. Koliko god to zvučalo znanstveno- fantastično, postupanje u susretu s opasni živuljcima, izbjegavanje i djelovanje nakon eventualnog ugriza treba iskomunicirati, a svoje djelovanje učiniti vidljivim, ako ništa drugo onda zbog fondova koji to prate…
Dok su neki stidljivo pitali što je Google, drugi su aktivno komentirali matematičko-marketinške protokole prepoznavanja ciljanih primatelja poruke.
Demografija je samo dio socijalnih silnica koje ćemo teško preokrenuti sa svim učincima koje to nosi. Jednostavnije je dakle odrediti ciljane primatelje poruke i educirati ih o novom okolišu te potrebnoj prilagodbi istom putem društvenih mreža nego direktnom komunikacijom, odnosno edukacijom. Za sve to potrebni su programi ili projekti koje treba napraviti…
Poželimo sreću ovom projektu i radujemo se novim predavanjima.
Zoran Grgić mag. ing.
PRETHODNA VIJEST
SLJEDEĆA VIJEST