Edukacijom i angažiranjem ovakvih timova barem se djelomično omogućilo rješavanje problema manjka stručnjaka za dijagnostiku i terapiju u vrtićima.
Darko Kobetić, prof. reh. je naveo polaznike edukacijske radionice 6. veljače na pogled na djecu s teškoćama iz novog ugla. U okviru teme „Novi oblici potpore u radu s djecom s teškoćama predškolskog sustava“, istaknuo je kako su i oni samo djeca, a sustav taj koji ima teškoće koje valja premostiti njihovim boljim razumijevanjem te prilagodbom odgojno-obrazovnog pristupa i uvjeta.
Kao važnu kariku koja omogućuje kvalitetniju podršku uključivanju djeci s teškoćama u redovni predškolski program, profesor je istaknuo mobilne stručne timove i pomoćnike u vrtiću koji u nekim dijelovima Hrvatske već uspješno djeluju. Edukacijom i angažiranjem ovakvih timova barem se djelomično omogućilo rješavanje problema manjka stručnjaka za dijagnostiku i terapiju u vrtićima.
U LOGOS-u vjeruju kako su obilje slikovitih primjera, te kao i na svakoj radionici, razmjena iskustava, potakli polaznike na razmišljanje i pokrenuli rađanje novih ideja za svakodnevni rad. Otvorena su brojna pitanja, te se u udruzi nadaju kako će uskoro biti prilike i za produbljivanje ove zanimljive teme.
U drugom dijelu edukacije toga dana, Danica Andrešić, prof. log. iz DV Travno iz Zagreba, svoju temu „Uredan jezično-govorni razvoj“ detaljno je prezentirala i proširila najčešćim govornim poremećajima predškolske dobi, onim artikulacijskim, te polaznicima predstavila niz zgodnih primjera vježbi govorne gimnastike koje u suradnji sa svojim kolegicama, odgojiteljicama DV Travno, svakodnevno provodi s ciljem poticanja razvoja govora kod djece.
Tema „Izazovi inkluzivnog predškolskog odgoja u Hrvatskoj“ Ivone Salaj, prof. log., savjetnice pravobraniteljice za djecu, je zbog bolesti predavačice odgođena. Točan termin održavanja organizator će objavit naknadno, kao i za još dvije preostale radionice projekta „Igrom do govora“ koje će održati dr. sc. Snježana Sekušak Galešev, ERF, Zagreb:
• Značajke razvoja djece s deficitom pažnje i hiperaktivnim ponašanjem (ADHD)
• Odgojni postupci s djecom koja imaju ADHD.
PRETHODNA VIJEST
SLJEDEĆA VIJEST