Prve aktivnosti povodom Europske godine mladih započinju u Slavonskome Brodu! Udruge LIMA i Zebrica organiziraju radionice u travnju i svibnju kojima je cilj pomoći mladima da se istaknu na tržištu rada i ostvare bolje poslovne prilike.
“Do posla brže, bolje, bezbolnije!” naziv je prvog predavanja i radionice koji će se održati u subotu, 23. travnja s početkom u 10 sati u Centru mladih. Događaj je namijenjen maturantima, studentima i nedavno diplomiranima koji tek započinju svoj put na tržištu rada.
Voditeljica radionice Klara Tuličić ističe: “Svi nas uče koju bi strukturu životopis trebao imati, ali rijetko tko nas uči kako se istaknuti među brojnim prijavama za posao. Istaknuti se prijavom znači da možemo imati više prilika za intervjue za posao, bolju mogućnost pregovora oko plaće i pronalaska kvalitetnije poslovne pozicije u skladu sa svojim znanjima i sposobnostima.”
Klara je i sama je poslala preko sto prijava za posao i testirala različite vrste životopisa. U tvrtkama u kojima je radila sudjelovala je u procesu zapošljavanja pa ovim predavanjem želi mladima uštedjeti vrijeme i pomoći pri uspješnijem izlasku na tržište rada. Prenijet će saznanja osobe koja traži posao, ali i pružiti perspektive osobe koja zapošljava.
Vodit će i drugo predavanje i radionicu koja će se održati u subotu, 7. svibnja s početkom u 10 sati u Tehničkoj školi u Slavonskome Brodu. Tema je “Društvene mreže 101: Ostvarite svoje ciljeve” i namijenjena je mladima koji planiraju započeti svoj posao ili su ga nedavno započeli, a ne znaju kako koristiti društvene mreže u svrhu poslovanja.
- Društvene mreže neophodne su za tvrtke i brendove jer tako privlače kupce, grade njihovu lojalnost i stvaraju dvosmjernu komunikaciju. One su najprihvatljiviji oblik marketinga za početnike i, iako djeluje jednostavno, toliko se toga mora znati. - rekao je Krešimir Herceg, predsjednik udruge Lima.
- Svakoj ambicioznoj mladoj osobi ovim predavanjem i radionicom želimo pomoći u ostvarivanju svojih ciljeva koristeći društvene mreže kao alat. Zato će sudionici čuti o osnovama društvenih mreža, utvrditi koje društvene mreže koristiti i kakav sadržaj stvarati da bi ostvarili svoje poslovne ciljeve - dodao je Tin Horvatin, predsjednik udruge Zebrica.
Europska komisija proglasila je 2022. Europskom godinom mladih. Time nastoje ukazati na važnu ulogu mladih u izgradnji bolje, zelenije, uključivije i digitalnije budućnosti. Cilj je pružiti brojne prilike za učenje, dijeljenje vizije i susrete s drugima te sudjelovanje mladih u aktivnostima u cijeloj Europi.
Obje radionice imaju ograničen broj sudionika i prijava je obvezna. Radionice će se ponoviti u slučaju većeg interesa, a sve informacije bit će dostupne na Facebook stranici udruge LIMA.
PRETHODNA VIJEST
SLJEDEĆA VIJEST